?

Log in

Previous Entry | Next Entry

NOW PRESENTING!!!!

Madison Mackenzie Moore! yup a new niece. well shes a few weeks old but this is the first pic i got of her and shes still sooooooo teeny! she was born on october 30th and is the new baby of my sister-in-law and my brother-in-law-in-law? hahaha. i dont know what you call the husband of your sister-in-law....besides travis...cause thats his name. haha. ok so tyler and travis had this teeny lil one. all she does is sleep. its awesome. hahaha. this was at thanksgiving. youd never believe how heavy a baby that smalls head can get after a few minutes! i dont know how you moms do it. i held her a bit and then it was time for food and she went right back to mom.

Tags:

Comments

( 18 comments — Leave a comment )
calypsobard
Dec. 1st, 2009 05:33 pm (UTC)
haha look at the hair on her head!
Is your mom one of the ladies in the background?

and what manner of shiny object do you have on your head???
archerpren
Dec. 1st, 2009 05:46 pm (UTC)
i know! shes fuzzy its cute! my MIL is the one facing away with the curly hair and i think the shiney object you are refering to is a piece of organza ribbon just tied in a bow underneath :0D
(Deleted comment)
archerpren
Dec. 1st, 2009 05:49 pm (UTC)
hahaha. yes she does! i was holding her out in front of me and following my hubby around going "smell her. smell her. smell her" until he did. yup new babies smell like...special. :0)
(Anonymous)
Dec. 1st, 2009 06:00 pm (UTC)
ROFL, gods I happy you new what I'm talking about, I love that new baby smell. Doesn't haolding a new baby make you want one of your own?
archerpren
Dec. 1st, 2009 06:07 pm (UTC)
HELL NO! we dont want any kids (i never have even when i was little. no baby dolls for me) but i do like being an aunt and i hope that i keep getting new baby smell every few years :0D. keep up the procreating siblings!
jennifleur
Dec. 1st, 2009 06:08 pm (UTC)
Aw... congrats Auntie!
BTW you develop Mom Muscles as they get bigger.... =)
archerpren
Dec. 1st, 2009 06:20 pm (UTC)
thanks!
is that what it is? like slowly pumping iron except you are pumping kid? hahaha yeah my arm was tired after abotu 10 minutes of holding her and she doesnt even squirm or anything! i cant imagine hauling a 2 year old around. hahaha
jennifleur
Dec. 1st, 2009 06:47 pm (UTC)
Yes... baby pumping is pretty accurate! lol By the time they're two the biceps are pretty buff.
mkissa
Dec. 1st, 2009 06:21 pm (UTC)
What a precious little girl! She is adorable.
archerpren
Dec. 1st, 2009 07:30 pm (UTC)
i know. shes so pretty for being so new! usually they are kinda weird lookin for a while. shes gorgeous!
craftylilthing
Dec. 1st, 2009 07:58 pm (UTC)
What a sweety! Cute!
archerpren
Dec. 1st, 2009 10:51 pm (UTC)
yup she is. :0D
ofenjen
Dec. 1st, 2009 08:32 pm (UTC)
Baaaaby! I got to hold my niece, too, but there aren't any photos. That's what happens when the photographer is busy holding the baby. :D
archerpren
Dec. 1st, 2009 10:51 pm (UTC)
oh how happy and how sad. luckily chad dad knows how to work a didgital camera and likes to do it. so i barely had it dug out of my purse before he was like "want me to take a picture for ya?"
ofenjen
Dec. 1st, 2009 10:54 pm (UTC)
Big E can do it, but he isn't a photographer and just never, ever thinks of it...which is why I'm rarely in pictures!
lell
Dec. 2nd, 2009 05:36 am (UTC)
There seems little to say here but: d'awwww!!!!! And I love the name Madison Mackenzie. That's a name with real character.
archerpren
Dec. 2nd, 2009 03:48 pm (UTC)
DAWWWWWW! is right. every time she squirmed i said that. she doesnt even look real! she looks like a little doll. and it is a great name, cant wait to see who she grows up to be :0)
kandipants21
Dec. 3rd, 2009 06:10 am (UTC)
What a cutie!!! Holy crap yeah babies do get heavy! I forget about it though cause my babies are 10 and 6!
( 18 comments — Leave a comment )

Latest Month

November 2010
S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
Powered by LiveJournal.com
Designed by chasethestars